Mesto za sve nekošarkaške diskusije
Korisnikov avatar
By Poska
#208408
Ту вежбу никако не бих препоручио људима да је раде сами, неопходно је да им на почетку неко стручно лице исту покаже, па чак и да одређено време ради са њима, тј да их надгледа, док им положај не постане рутина и навика, да не би дошло до повреда.

Исто важи и за остале вежбе, али нарочито за ту, не треба журити са дизањем тежина са којим тренирате, трудите се да са тим тежинама радите правилно пре свега, то је јако битно, а када пређете на веће тежине, ако не радите правилно то неће имати ефекта, што је мање битно, битније је да може доћи до повреда.
Korisnikov avatar
By skeske
#208440
Nije problem u formi pocetnika, svako ce ju uraditi pravilno kad vidi na jutubu npr kako ide. Bitno je NE TRPATI VELIKE TEZINE. Mrtvo dizanje je jedna od onih vjezbi koju i da hoces, ne mozes uraditi pravilno ako stavis previse kilograma. Dakle, pocetnici, npr 40kg i polako, pravilno, pa povecavati. Razgibati se dobro prije i postepeno. Sjajna vjezba, nema bolje.
Korisnikov avatar
By BBBbbb
#208448
Ma gde nije problem u formi kad pogleda klip na YT a onda dok radi blene u bocno ogledalo.
A sto se tice kilaza, pa jbga ako ce 40kg guliti mesecima, 1-2 puta ok, ali za prosecnog muskarca 40kg za DL je mizerija. Veca opasnost od povecanja kilaze na DL je veliki broj ponavljanja, jer je zajebano drzati koncentraciju (formu), a i sacuvati kozu na potkolenici. Wendler je cak revidirao svoju 531 BBB rutinu na max 5 ponavljanja zbog slabijeg prirasta u snazi na vecem broju ponavljanja.
A sto se tice opasnosti od podizanja kilaze, pa cim krenes da gubis cvrstinu u ledjima bacis teg, toj je bar na DL lako. Ako ces napraviti kiflu pri dizanju, ti si kriv a ne kilaza.

Svakako je pametno imati nekoga u svojoj blizini kad se pocinje, zamoli se neko ko to zna da radi da isprati formu par serija dovoljno, tu je i telefon pa neko moze uvek da te snimi dok vezbas, to je cak i najbolja opcija ako ti je sumnjiv tudji sud.

Sent from my C6903 using Tapatalk
Korisnikov avatar
By Pavac
#257513
Ako je već krenula priča da je forum buknuo, ajde da i ovu temu vratimo

Nabacio sam lep višak od 5-6 kg sad za vreme praznika.. možda je i veći višak, ali ajde prvo da skinem tih 5 pa da vidim kako će izgledati..

u suštini poznajem materiju tu i tamo, čitao sam dosta.. za doručak u blenderu ubacim ovsene pahuljice, bananu, prelijem to mlekom i izblendam i popijem.. ok je, zdravo, ukusno i brzo

za ručak kad imam vremena kuvam kao domaćica, supa, meso, krompir, salatica.. kad nemam vremena skuvam pirinač i pocepam ga sa tunjevinom.. nekad uzmem onaj tonus hleb i uz njega sardinu, to mi opet deluje ok

e sad večera, tu nemam predstavu šta bih mogao jesti.. ja koliko sam čuo, onaj mit o izbacivanju večere je davno ispao iz mode.. čak sam negde čitao da je večera najbolja baš pred spavanje, valjda neki nemasni sir ili tako nešto, ima neko neki predlog?

zadnji put sam se aktivno bavio sportom krajem 4. srednje, 2 puta nedeljno fizičko odnosno nekih 40 min aktivnog fudbala ili basketa i 4 puta nedeljno treninzi fudbala.. da sam hteo nisam mogao da se ugojim.. sad na faksu nemam nikakvo fizičko a fudbal sve manje treniram, planiram sad da opet postanem redovniji jer su sad pripreme i treninzi su teški, bukvalno mi deluje da bih se prepolovio sa par treninga
u teretanu ne idem, ne zato što neću nego jer je trošak a i nemam u mirijevu adekvatnu teretanu.. onim govnarima iz ahileja ne dam 3700 ili koliko je već a ove ostale su ili skupe ili krš .. na početku prve godine faksa sam našao neku teretanu na vračaru, 1500 din članarina ceo mesec..dzabe, ali sam prestao ići jer me je smaralo da se vozam 30 min u jednom smeru do tamo, ubije mi svaki pojam za treningom
Korisnikov avatar
By skeske
#257530
Neke stvari za kombinaciju za veceru. Mladi sir, bijelo meso, sve vrste salate, najbolja salata sa piletinom ljeti, satrica (ili kako se gdje zove, jogurt i pavlaka sa sirovim krastavcima), salata sa tunjevinom kome riba ne pada tesko, povrtne corbe....
Korisnikov avatar
By Pavac
#257538
a kad veceru jesti? pred spavanje mi nikako ne prija, a bogami ni pola sata, sat pred spavanje..
najvise mi odgovara u 19-20 h ali ne znam koliko je to dobro s obzirom da lezem da spavam oko ponoci..
Korisnikov avatar
By skeske
#257579
Jedi kad ti odgovara, nemoj na to gledati. Ako ganjas ozbiljnije teretanu, veceras oko 8 pa pred spavanje ruknes whey.
Korisnikov avatar
By Pavac
#257581
Za sad ne planiram da krecem u teretanu
Najbolje sam se osecao naprimer u prvom srednje na oko 70 kg i 175 cm visine ili kasnije na 75 kg i 185 cm .. mada vec sam napisao, tad sam redovno trenirao fudbal i cak povremeno isao u teretanu i to je bilo top
whey sam koristio uglavnom uz dorucak, u blender sa ovsenim, bananom.. i naravno posle treninga u teretani sa 1 bananom ili cokoladicom. Porodicno kupujemo omega 3 vec dugo vremena i zadovoljni smo
Korisnikov avatar
By Antoine
#257633
Iz ličnog iskustva, minimizirajte UH i provetaćete, i što se kilaže tiče, ali i spavanja, energije, opšteg zdravstvenog stanja... Vidim da i @skeske u svojim preporukama ne preporučuje musli i slične prevare od hrane, već prave stvari, tj, proteine i masti.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Iz navijackog ugla

https://www.sporcle.com/games/birdie999/najbolji-s[…]

Reprezentacija Srbije

U reprezentaciji [emoji38] Mislio sam na to da ce […]

KK Partizan 2019/2020

Kako biste sklopili spoljnu linuju Partizana ? Po […]

Fudbal

Danilo Pantić spao na Čukarički. :o [emoji38] E […]