Mesto za sve nekošarkaške diskusije
Korisnikov avatar
By skeske
#206574
Hajde da vidimo ko se bakce oko svoga tijela. :) Imate li neka pravila, rutinu, koliko puta sedmicno trenirate, programi itd itd :)
Korisnikov avatar
By rudonja
#206575
Otkrio sam sprint proslog leta i moram priznati da je bolji od svakog trcanja iako zahteva ozbiljnu tehniku. Manje vode trosim, ergo misici mi ne nestaju, a kalorije trosim sigurno brze.

I dalje igram basket doduse ne kao pre.
Korisnikov avatar
By Mikoni
#206577
Sprint je keva, samo traži dobru formu. Meni se jedno vreme trening sastojao od 7,8 sprinteva uz jednu uzbrdicu, i to je bilo super. Vrhunski sam se osećao.

Sad idem u teretanu, trčim posle teretane (onaj fazon sa promenama tempa i to ozbiljnim, pola sata - uglavnom na traci, što mi je malo lakše), igram i košarku jednom sedmično. Za skoro dva meseca sam skinuo 1 kg, od ciljanih 7,8. Čini mi se da sam ok što se tiče forme, ali kilogrami neće dole.

Sad pokušavam da skontam šta nije u redu i što ne ide malo brže.
Korisnikov avatar
By MILOS OBILIC
#206578
Krecem da treniram od ponedeljka, pa onda necu od ponedeljka pa cu od srede, pa cu onda od petka i na kraju nikako da pocnem. A kilograma sve vise :D.
U zadnje vreme slabo igramo fudbal i basket, vecina momaka igra za Sipurske Livade i trenira na velikom travnatom terenu pa nikako da stignemo da odigramo mali fudbal. Basket se tu i tamo i odigra, ali se ceka subota da drustvo dodje sa fakulteta.
Korisnikov avatar
By skeske
#206579
Mikoni napisao:Sprint je keva, samo traži dobru formu. Meni se jedno vreme trening sastojao od 7,8 sprinteva uz jednu uzbrdicu, i to je bilo super. Vrhunski sam se osećao.

Sad idem u teretanu, trčim posle teretane (onaj fazon sa promenama tempa i to ozbiljnim, pola sata - uglavnom na traci, što mi je malo lakše), igram i košarku jednom sedmično. Za skoro dva meseca sam skinuo 1 kg, od ciljanih 7,8. Čini mi se da sam ok što se tiče forme, ali kilogrami neće dole.

Sad pokušavam da skontam šta nije u redu i što ne ide malo brže.
Kilogrami nisu bitni, bitan je obim. Dakle metar u ruke i mjeri se.
Ako ides u teretanu sigurno dobijas misicnu masu a gubis salo, to znaci da neces gubiti nesto puno tezine ako nisi bas bas rigorozan u ishrani. Misici su tezi od sala, to vec znate.

Ja sam na poslednji rigorozni rezim isao od 19 novembra prosle godine do kraja marta, smrsao sam 10 kg, izgubio 7 cm struka, 10cm stomaka, 7 cm nadkoljenice, grudi su ostale iste kao i obim ramena i nadlaktice. Ali to je zato sto sam bio rigorozan, i sto sam dobio misicne mase to je nadoknadilo gubitak masnog potkoznog tkiva sto se tice obima.
Korisnikov avatar
By rudonja
#206581
Obilicu slikaj se za forum
Korisnikov avatar
By Mikoni
#206582
Fora je što sam ja nemam neki drastičan višak (99 kg na 195 cm visine), ali kontam da bi mi 93,94 bilo baš taman. Lako sam spustio sa 105,6 na 100, još pre nekih godinu dana, bez treninga posebnih i sad stagniram. Al videćemo. Kontao sam 6,7 meseci treninga i blaga korekcija ishrane (manje piva, skroz izbaciti slatko radnim danima..da ga jebem, meni kad vikend počne bez najslađe baklave ili hormašica i najgorče kafe, bolje i da ne počinje. Pre bih se alkohola odrekao).

Šta znači rigorozan režim?
Korisnikov avatar
By rudonja
#206583
Ljudi preporucio bih svima izdrzaj/plank jer mislim da je u pitanju najjaca vezba za trup sigurno.
Korisnikov avatar
By skeske
#206584
Rigorozan rezim znaci bez slatkog, minimalan unos ugljenih hidrata. Bez gaziranog, izbjegavanje industrjske hrane sa aditivima...
Konzumiranje proteina i zdravih masti. Unosenje UH iz povrca osim krompira. BEZ brze hrane, industrijskih sokova, industrijskog secera i hljaba i svih vrsta peciva. Sto se tice treninga, 5 puta sedmicno, podijeljene particije sa ozbiljnim tezinama, dva puta sedmicno plus basket ili neki tako sport....

Nisam imao nekih vecih rezultata dok nisam korigovao ishranu. Npr dok sam ozbiljnije trenirao ragbi bio sam u ozbiljnoj kondiciji ali naslage su bile tu. Dan mi nije prolazio bez 700-800 sklekova i hiljadu-dvije trbusnjaka ali nisam se dobro hranio, mnogo gaziranog, secera i UH.

Dobro, pomogao mi je malo i bolan raskid krajem prosle godine, bukvalno nisam nista mogao jesti sedmicama :D . Od suplemenata koristim whey, omaga 3, magnezijum i mustivitamin u sumecim tabletama, koristio sam kre-alkalin ali nisma vec nekih pola godine.

Sto se planka tice, skoro sam poceo da radim, mozda par mjeseci, dosadili mi trbusnjaci. Super vjezba. Drzim par puta do 3 minuta.
Korisnikov avatar
By Karaburac
#206652
Ja sad vec skoro 4 godine ne radim ozbiljno na sebi, ali dok sam radio najzadovoljniji sam bio HIT nacinom treninga. Napravio sam bio sebi set vezbi koje sam vrteo 3 puta u krug bez pauza u prelasku iz jedne vezbe u drugu dok mi traje jedan krug. CEo trening bih zavrsio za oko 45 minuta i osecao sam se fenomenalno. RAdo bih se vratio na takav nacin treninga, ali sam suvise van forme da bih mogao da ga izdrzim i suvise opterecen obavezama da bih ponovo sebe uveo u neku rutinu.

Sisko u Zvezdi?! Послато са Redmi 5 Plus пом[…]

Fudbal

Ja ne pizdim.. meni je fudbal odavno zanimacija.. […]

Radio Košarka, 6,75MHz

Onako bezveze udjoh na temu, da vidim sta ste se[…]

KK Partizan 2019/2020

Da sam na mestu trenera, pravac svlacionica. Gre&s[…]