Mesto za sve nekošarkaške diskusije
Korisnikov avatar
By Mikoni
#206887
Valjalo bi ovo obrisati i banovati Karaburca.

Ako nam žene ovo pročitaju, povisiće kriterijume, a onda smo najebali. ;)
Korisnikov avatar
By Poska
#206949
@Карабу, то ти је одлична вежба сама по себи. Ипак, требало би да пробаш да вежбаш ујутру. Е сада не знам шта ти је циљ. Ако хоћеш да смршаш, требало би да радиш кардио, ако за то немаш времена баш, онда дефинитивно кориговање исхране. ХИИТ је један од најбољих тренигна, па иако ти се чини да не можеш, пођи са мањим временом самог тренинга(нпр не мораш да радиш ништа специјално, довољно је чак и сама промена интензитета трчања, типа сам распореди на почетку како ти одговара, 20 сек споријег трчања, 10 сек 70%, како будеш радио имаћеш више снаге, а чак и тада не мораш да радиш дужи тренинг већ једноставно замениш ова два времена) и довољно ти је 20 минута.

Веома важна ствар код мршављења је сан. Неопходно је имати 6-8 сати квалитетног сна.

@Рудоња, спринт, као и ХИИТ је много бољи од класичног трчања. Првобитно, потребно ти је мање времена, код трчања, тек креће сало да се скида после 30-ог минута. Али није то главна ствар, најважније је то што после оваквог тренинга, у току дана, масти настављају да се топе, за разлику од обичног трчања. Наравно овакви типови тренинга никако нису препоручљиви увече, најбоље је радити их ујутру, пре доручка(може једна шољица топле воде и кашичица меда).

@Ске, искрено не бих ти препоручио толико тренинга у теретани, као ни тако касно. Што се тиче теретане, довољно је 3-4 тренинга недељно, и то неких 45-50 мин активног тренирања. Такође, није потребно да се ради више од 4 вежбе за једну групу мишића, јер је то превише и не постиже се ефекат који се очекује, као и што не треба да се има превише тренинга недељно из истог разлога. Други разлог је што после 40-50 дана, треба променити вежбе које се раде за неку групу мишића. Мислим оне основне оставити, али неке избацити, а убацити нове, како би и вама било занимљивије, али и ефекат био бољи. То је други разлог зашто не треба радити превише вежби за једну групу мишића. Што се тиче времена, тако касно ти не бих препоручио пре свега због твог сна, а онда и због тога што је то већ крај дана, цео дан си користио те мишиће и онда их излажеш веома великом напору после свог тог умора, где може доћи и до неке повреде. То је неко моје мишљење и нешто што сам научио до сада.

@сви, пошто видим да већина вас ради вежбе снаге и теретану, само пар савета. Пре сваког тренинга разгибавање и лагано истезање(не мора неко претерано истезање, али разгибавање обавезно), а после тренинга обавезно истезање. Услед дужег временског периода вежбања и повећања мишића, услед не истезања може доћи до смањења радијуса покрета дела тела.
Korisnikov avatar
By skeske
#206971
Poska, postoji kod tebe ali inace ukorijenjeno u ljudima par zabluda. Prva stvar, trcanje kao jedan vid kardia nije najefikasniji za mrsavljenje. Zapamtite, vjezbe sa velikim tezinama najvise tope masne naslage . Druga stvar, duzina treninga, 45 minuta jeste najefikasnije jer toliko hormoni pucaju ali najoptimalniji trening je oko sat do sat i 15 min. Trece, nije tacno da je najbolje trenirati ujutru, najbolje je trenirati kad ti najvise odgovara. :)
Slazem se da ne treba toliko kasno trenirati kao ja, ali vodim se onim da je bolje bilo kad trenirati nego nikad. :)
Sto se tice broja serija, ja radim po grupi misica oko 20 serija, npr prednje, srednje i zadnje rame po 4 serije dvije razlicite vjezbe ova mtri dijela, znaci ukupno 24 serije.
Korisnikov avatar
By Poska
#206977
Слажем се ја да није најефикасније, али нисам мислио на класично трчање, а друго можда неко не жели да са теговима да би смршао, или једноставно хоће кондицију, ја сам писао по том принципу. Ако је тако, онда дефинитивно спринтеви, али највише ХИИТ, прво јер није потребно толико времена, а оставља најбољи ефекат. Опет и за дужину тренинга зависи од врсте тренинга, мени је таман 45 мин, али овде мислим на активно тренирање, пауза између серија 20-ак секунди, не причам са људима, не гледам у телефон и остало. Мислим баш на активан тренинг. Нисам рекао да је најбоље ујутру, наравно да то доста зависи од времена појединца, али ја сам експериментисао и са тиме јер имам слободног времена. Најбољи ефекат ми се показао када сам ујутру рано ишао на трчање, а после подне у теретану. Тада сам најбрже изгубио килажу, а опет добио сам мишић. Наравно, ово што ја причам је без икаквих суплемената и остало, до сада то никада нисам користио, и сасвим ми је ок.

Ја радим углавном око 10-12 серија, ти га баш лепо цепаш, и то је и разлог зашто твој тренинг траје дуже. Препоручио бих ти, као што сам горе написао, да после два месеца, промениш вежбе, настави са основним, али мењај остале, има да се нађе колико хоћеш вежби.
Korisnikov avatar
By skeske
#206978
U pravu si za sprinteve, trcanje na suvo em sto nije efikasno, em sto je dosadno. Promjene Intenziteta i brzine su odlicna stvar, ako se vec trci.
Malo ti je 10 serija, osim za biceps, ali i tu radim 16 (mada, nisam ja mjerilo, po malo sam lud u tom segmentu :D ).
Korisnikov avatar
By Lepus
#207707
Upadam ovdje kao marsovac, ali moze li objasnjenje izjave da velike tezine najbolje tope masne naslage?
Svaštara

Da, gledao sam, prvenstveno zbog profesora Vladete[…]

Vratio se Hejvord nema više lutanja sa izme[…]

Fudbal

Ugovoren je prijateljski meč Srbije i Rusije za 6.[…]

ABA fantasy

Zasto se u ovoj sezoni ne pojavi neki prejef[…]