Fitness i Bodybuilding

Mesto za sve nekošarkaške diskusije
Korisnikov avatar
Poska
NBA All-Star
NBA All-Star
Postovi: 4982
Pridružio se: Uto Jul 22, 2014 6:19 pm
Lokacija: Крагујевац
    Windows 7 Chrome
Zodiac: Taurus
Status: OffLine

Re: Fitness i Bodybuilding

Postod Poska » Čet Dec 22, 2016 12:48 pm

Ту вежбу никако не бих препоручио људима да је раде сами, неопходно је да им на почетку неко стручно лице исту покаже, па чак и да одређено време ради са њима, тј да их надгледа, док им положај не постане рутина и навика, да не би дошло до повреда.

Исто важи и за остале вежбе, али нарочито за ту, не треба журити са дизањем тежина са којим тренирате, трудите се да са тим тежинама радите правилно пре свега, то је јако битно, а када пређете на веће тежине, ако не радите правилно то неће имати ефекта, што је мање битно, битније је да може доћи до повреда.
Све ове године,
С тобом увек било где,
Ми смо црно бела деца,
Која броје успехе.
И још добро памтим све,
Памтим и све поразе,
Успомена кад се сетим,
Још кроз тело пролазе!


Korisnikov avatar
skeske
NBA All-Star
NBA All-Star
Postovi: 2635
Pridružio se: Pon Jun 29, 2015 4:37 pm
    Windows 7 Firefox
Status: OffLine

Re: Fitness i Bodybuilding

Postod skeske » Pet Dec 23, 2016 10:07 am

Nije problem u formi pocetnika, svako ce ju uraditi pravilno kad vidi na jutubu npr kako ide. Bitno je NE TRPATI VELIKE TEZINE. Mrtvo dizanje je jedna od onih vjezbi koju i da hoces, ne mozes uraditi pravilno ako stavis previse kilograma. Dakle, pocetnici, npr 40kg i polako, pravilno, pa povecavati. Razgibati se dobro prije i postepeno. Sjajna vjezba, nema bolje.

Korisnikov avatar
BBBbbb
Evroligaški igrač
Evroligaški igrač
Postovi: 1350
Pridružio se: Ned Apr 28, 2013 11:51 pm
    Windows XP Chrome
Kontakt:
Status: OnLine

Re: Fitness i Bodybuilding

Postod BBBbbb » Pet Dec 23, 2016 2:04 pm

Ma gde nije problem u formi kad pogleda klip na YT a onda dok radi blene u bocno ogledalo.
A sto se tice kilaza, pa jbga ako ce 40kg guliti mesecima, 1-2 puta ok, ali za prosecnog muskarca 40kg za DL je mizerija. Veca opasnost od povecanja kilaze na DL je veliki broj ponavljanja, jer je zajebano drzati koncentraciju (formu), a i sacuvati kozu na potkolenici. Wendler je cak revidirao svoju 531 BBB rutinu na max 5 ponavljanja zbog slabijeg prirasta u snazi na vecem broju ponavljanja.
A sto se tice opasnosti od podizanja kilaze, pa cim krenes da gubis cvrstinu u ledjima bacis teg, toj je bar na DL lako. Ako ces napraviti kiflu pri dizanju, ti si kriv a ne kilaza.

Svakako je pametno imati nekoga u svojoj blizini kad se pocinje, zamoli se neko ko to zna da radi da isprati formu par serija dovoljno, tu je i telefon pa neko moze uvek da te snimi dok vezbas, to je cak i najbolja opcija ako ti je sumnjiv tudji sud.

Sent from my C6903 using Tapatalk
PODFORUM ZA TRANSRODNE/TRANSRIĐE OSOBE!!!
STOP NASILJU I NETOLERANCIJI

PRIDRUŽITE SE AKCIJI, GLASAJTE ZA DOBIJANJE TRANS PODFORUMA:
http://trans-kosarkars.info/


Korisnikov avatar
skeske
NBA All-Star
NBA All-Star
Postovi: 2635
Pridružio se: Pon Jun 29, 2015 4:37 pm
    Windows 7 Firefox
Status: OffLine

Re: Fitness i Bodybuilding

Postod skeske » Sub Dec 24, 2016 1:43 pm

Slazem se za broj ponavljanja, ja ne prelazim 7 nikad osim na zagrijavanju.



Povratak na “Razno”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost